Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-12, 16:01   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For mange skader i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg skjønner fremdeles ikke sammenhengen? Mener du at man kan utfolde seg mer i hjemmesnekra apparater? At det blir færre apprater på grunn av økonomi forstår jeg.

Her er bilder fra en barnehage i vårt nærmiljø, jeg vil ikke si at disse apparatene står tilbake for noen hjemmesnekra, altså:

Det er ganske få barnehager som har økonomi til de lekeapparatene der.
Men det kunne nok fint vært foreldre som hadde kunnet lage apparater som ligner på de over.

Og jeg tror redselen for at ting skal gå galt legger begrensninger på barns utfoldelse i barnehagen, og det bare mer og mer fremover. Inkludert dugnad for å få til klatrevennlige apparater.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat