Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-12, 11:59   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langweekend med mormor og 2 barn?

Jeg skal på tur med mormor og to barn (4 pg 7), men vi skal til Dyreparken i Kristiansand. Kanskje ikke så veldig spennende, men det er ungene som har fått velge. Mormor vant nemlig i lotto (ikke milliongevinst akkurat) og sa at vi kunne bruke 10 000 på noe gøy. Men så lenge mormor er litt småsyk så foretrekker jeg å holde oss i Norge.

Men jeg driver og planlegger jentetur til London i høst. Jeg har full tro på at det er en ålreit by for barn på den alderen. Og når jeg reiser alene med barn, så er det greit å kunne språket. (Nå vil jo noen mene at du har med mormoren også, for vår del er jeg ikke helt sikker på hvilken kategori hun går i lenger; barn, voksen eller bare rett og slett gammel.)