Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 13:02   #5
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gratisprinsippet i skolen

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg føler det svært vanskelig. Jeg er veldig åpen av meg, men akkurat det er vanskelig. Jeg ser de foreldrene som fordømmer og kommer med holdninger der enhver er seg selv nærmest. Jeg tør ikke utsette meg for noe sånt. Det er så mye uklokskap og jeg er redd det skal gå utover datteren min. Hun har fått slengt ut noen kommentarer fra ei venninne ang. hva vi har råd til og hva vi ikke har råd til. Det venninnen ikke vet er at vi har fått penger fra min mor og far. Derfor kunne vi investere i utemøbler i plast nå i sommer....... Jeg føler at dersom jeg sier noe så vil andre blande seg oppi ting de ikke har noe med og som de ikke har forutsetninger til å bedømme....

Det er selvfølgelig et aspekt som er viktig å ta med. Men jeg tror at det er bedre at det kommer fra noen ressurssterke, enn noen ressurssvake.

Vet derimot ikke om jeg hadde turt å sette meg selv midt i skuddlinjen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat