Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-12, 12:49   #3
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale for flyttevasken?

Jeg ville definitivt betalt for flyttevasken. Flyttevask er omfattende. Vi snakker jo ikke bare vanlig helgevask, det skal skrubbes i kriker og kroker og oppå, under og inni alle tenkelige ting. Det tar lang tid og jeg gidder bare ikke. Det er verdt noen tusenlapper for å si det sånn. Jeg ville også lagt flyttevasken ut på anbud.
Da vi flyttet sist valgte vi også å betale for flyttevask selv om det bare var en toroms og vi ikke hadde barn da. Det var vel verdt det likevel. Vi valgte rett og slett det billigste alternativet, fordi jeg mener at det skal være rent uansett og det burde ikke være nødvendig å betale mer. Jeg måtte riktignok ringe dem og be dem komme en gang til fordi det ikke var bra nok, men dette kostet selvsagt ikke noe mer og innebar heller ingen ulemper for oss utover den to minutters telefonsamtalen, så jeg synes fremdeles ikke det er verdt å betale enda mer for å slippe å ta en ekstra telefon (noen av de tilbudene vi fikk var dobbelt så dyre som det vi valgte).