Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-12, 23:45   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har blitt utfordret til neste års bursdagskake...

Hesten ja, puta var bare lagt til som et slags sammenligningens steg 1 - den har jeg sånn 30% kontroll på

Det står at den skal være kake

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hadde kanskje klart å slutte og le lenge nok til å klare å si "over mitt lik!".

:gal, men ikke rablende tullete:

Tror ikke den er så vanskelig som den ser ut til, ser du! Jeg innbiller meg at kan lage noe superlett ricecrispies-greier som man skjærer ut til hodet, sånn bare for å lage fasongen og trekke MMF, så det er selve hestekroppen som ... makabert nok i og for seg... blir kaka. Føllet skal få være MMF, så slipper man å knerte det. Og fjærene er jo også heller ikke _så_ ille.

Vingene ....

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat