Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-12, 12:34   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg eller beskriv dine stuegardiner?

Vi har alltid hatt persienner i alle rom (og rullegardiner i soverommene) så jeg er helt blank på gardiner. Jeg har ikke villet ha noe annet, og tunge gardiner takler jeg ikke. Men nå pusser vi opp stue og kjøkken, og på kjøkkenet har jeg bestemt meg for liftgardiner. Men i stua da? Jeg aner virkelig ikke. Vi skal male veggene lys grå og har veldig lys parkett. Liftgardiner der og, kanskje? Jeg vil ikke ha lange gardiner, da sofaen vil stå foran to av vinduene (det er 3 store vinduer i stua, i tillegg til en terrassedør som består av 80 % vindu.

Tips?