Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-12, 21:46   #1
Krinoline
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2012
Krinoline er litt kul
Standard

NAV til besvær?

Sånn generelt så synes jeg det er en særdeles negativ holdning til NAV blant folk. Og da er det sånn at man skjærer alle under en kam, har man blitt møtt med en anelse motvilje hos EN saksbehandler, ja da er HELE NAV inkompetent og ute etter å gjøre livet surt for "folk flest i verdens rikeste land".
Siterer herved noen highlights funnet via facebook, sånn for å statuere et slags eksempel:
http://www.demokratene.no/2012/04/me...ere/#more-5726

Via følgende link kommer det mange fancyschmænzy kommentarer;

forskninger forgiftinger -narkohandel -slavestyringer kidnappinger menneskehandel løyn papirer bestillinger på diagnoser ingen har og masse drap

DEt jeg mente (har slettet ) var at nå en enslig mor med ette handikapet barn , blir truet med at nå tar vi dine penger. Du må komme deg ut i jobb. hvor skal da det barn være om jeg tør spøre Og detet fører vel til at moren for nerver og problemer .. Eller hva ,er ikke på jordet for har dette i familien

NAV gjør folk syke, trakasserer, torturerer, utplyndrer og dreper.
Ingen som helst tvil om det

Ap-regjeringens kriminelle nøkkel-personer og nyttige "idioter" også i NAV, selvfølgelig. For utplyndring, trakassering, tortur, drap, etc.
Kriminelle som må politi-anmeldes, straffe-forfølges og dømmes

Merkelig? Det kan du mildt sagt sannelig si. Men det er de samme grov-kriminelle torturister, utplyndrere og mordere som også dirigerer nær alt av norsk massemedia.
De er nok til og med også verre enn ABB ja.

Hva er det egentlig man kan forvente fra NAV? Skal liksom pengene ligge klar på bordet når du kommer? Er det så rart at saken faktisk må igjennom noen instanser først? NAV har jo et svært ansvar, i form av å få flest mulig mennesker i jobb og færrest mulig på trygd, tross alt! Og hva i himmelens navn er det med holdningene til enkelte, jfr kommentarene i kursiv over her?
(Beklager hvis noen skulle kjenne seg igjen, men følte det var greit å ta med disse kommentarene når navnet utelukkes. De er faktisk såpass drøye... De ligger jo også under en link på fb som mange har tilgang til...)

Krinoline er ikke aktiv   Svar med sitat