Tråd: Hjort i hagen
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 08:10   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjort i hagen

Jeg er mere skeptisk til elgen(e) vi bruker å ha i hagen en de 2 hjortene som har trødd her litte gran i høst. De spiste bare ugresset vårt
Men så har vi verken tomater eller jordbær i hagen så for meg spiller det ingen trille der. Blomster kan de og få lov å spise. Har og hare i hagen ,mest vintertid .Men er ganske så koselig å se dyr i hagen , har aldri villet bytte bort det med noe som helst.

Venninne av meg litt lengre bort her de har røyskatt og rev i hagen i tillegg til elgen. Men ikke hjort og de er sjalu på oss