Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 11:50   #64
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg regner med at du får fri med lønn for å gå til lege/tannlege, både for deg selv og barna.

Da tolker vi hva et gode er forskjellig. Jeg ser ikke på dette som et gode. Et gode for meg er f.eks. fri telefon, internett, turer hist og her med jobben.

Jeg kom forresten på noe. Vi har avtale om trening i arbeidstiden 1 time pr uke og så får jeg bedriftsabonnement på treningssenter. Vi har fleksitid (ikke sommertid), men det fungerer av og til som en ulempe.

Ellers er det jo det vanlige statlige som pensjonssparing osv. som jeg ser er nevnt her. (Og som man fint finner i private bedrifter og.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat