Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 13:42   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvite løgner - hva er det egentlig og er det greit?

Jeg liker ikke løgner. Ikke hvite heller. OK, noen ganger må man for ikke å være en ubehøvlet dampveivals kanskje pynte litt på sannheten. Men jeg ønsker å forholde meg til en verden der folk er ærlige mot hverandre.

For eksempel: Jeg spør en bekjent om hun vil være med på kino/kafé. Hun sier hun ikke kan på grunn av årsak x, y og z. Jeg spør igjen og igjen og igjen. Hun kan fortsatt ikke. Jeg ønsker da faktisk å tro at vedkommende faktisk er opptatt, og ikke at årsak y, y og z er løgner hun drar fordi hun egentlig ikke vil møte meg. Vil hun ikke møte meg, mener jeg at hun bør si det. "Sorry, men jeg orker ikke å gå ut på hverdager" eller "Jeg liker ikke å gå på kino med deg, for du vil alltid sitte så langt bak og dessuten bråker du for mye med popcornbøtta" er jo ikke koselige ting å høre, akkurat, men jeg foretrekker det nå læll. Da slipper jeg å bli holdt for narr og hun slipper å stadig vekk få slike ubehagelige henvendelser fra meg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 24-04-12 kl 13:48.
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat