Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 17:53   #57
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvite løgner - hva er det egentlig og er det greit?

jeg syns hvite løgner er ok. HVITE... For meg er en hvit løgn, en løgn man kan dra for å hindre en pinlig situasjon, eller for å unngå å såre.

f.eks: Q: Neimen, skal du ikke være med på lønningspils i morgen??
A: Ehm, nei jeg måtte hjelpe min mor med noe viktig/hadde ikke barnevakt eller lignende. (hvis man f.eks er gravid og ikke vil folk skal vite det)

eller: man treffer en gammel kjent man har lovet å ringe, men sannheten er at man har unngått det fordi man ikke egentlig har lyst... da finner man på en dårlig hvit løgn for å ikke såre personen...

Eller om noen kjente sier de har valgt det nydeligste navnet til barnet sitt.. nemlig vanessaandreacelinepetronella, eller noe i den dur, da må man bare stemme i...

Eller man sier til barnet sitt at de er kjempe flink å synge selv om de ikke er det.

Jeg er ikke fan av lyving, men innimellom er det lov med en hvit..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat