Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 08:54   #65
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barn av regnbuen

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er vel egentlig det at man velger å svare abb som er det jeg sliter med. Ikke at man kommer sammen og synger.

Hadde man invitert til å komme og synge eller markere i støtte til de som går tøffe dager i møte nå som saken er oppe for retten, og gått til tinghuset for at de skal høre gjennom alle vegger at de har noen der ute, så hadde det vært en fin ting. Å synge for å demonstrere mot abb er ikke en like sunn ting syns jeg.

Den eneste grunnen jeg ser for at man møter opp og synger mot abb er at man er sinna på ham og vil trasse mot ham. Å møte opp for å støtte ofrene hans vil være å vise omsorg og kjærlighet.

Og nå skriver jeg altså ut fra at det ble krystallklart kommunisert at dette var en reaksjon rettet mot abb.

Jeg tenker at det hadde vært vel så fint om de møtte opp og sang til ungdommen forøvrig, eller mitt lille land. Fordi det er de som enda mer var fremme i dagene etter.

Jupp!