Tråd: Max uflaks
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 12:41   #11
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Max uflaks

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er ikke S-Max en ganske ny bil? Er ikke dette ting som burde gått på garantien?

Neida. Bilen er 5 år gammel. Ingen garanti å snakke om, dessverre. Bilen er kjørt 140 000km så den har blitt kjørt en hel del.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Dritkjipt. Vi hadde reperasjonsutgifter på vår "gamle" Ford på 34500 kroner rett før jul. Og da fikk vi atpåtil nesten 10000 kroner i rabatt.

Så kjekt, sånn rett før jul. Da har man jo ingen ting annet å bruke pengene på.

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hmm... Hvor gammel er denne bilen og hvor langt har den gått? Her kunne det kanskje være grunnlag for å tenke reklamasjon?

Forstår det slik at bilen er kjøpt bruk - var bilen kjøpt privat eller for firma av forrige eier?

Det er nok ikke grunnlag for reklamasjon, dessverre. Det er nok bare ett klassist tilfelle av skikkelig mye uflaks, er jeg redd. Hvorvidt bilen er kjøpt av firma eller privat er litt sånn uklart, for den er kjøpt av en kar som jobber i ett bilfirma. Bilen var hans private bil, men han brukte firmaets navn og gode rykte da han solgte bilen, uten at firmaet egentlig var salgspart i denne saken. La oss for enkelhets skyld kalle det et privatkjøp, for det var nok egentlig det.

Jeg trøster meg mest med at når dette er fikset, så kan det ikke være spesielt mye annet galt med bilen ... håper jeg.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat