Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 12:08   #37
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mange barn, mye mat ...

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Glemte å si at du virkelig har vært effektiv. Men si meg, sparer man på å bake selv? Godt brød er jo blitt veldig dyrt. 28 kr koster guttas yndlingsbrød.

Jeg synes det. Grove brød er dyrt og det går ofte 1 1/2 brød for dfagen om vi kjøper brød. Tror jeg har reget ut at mine brød koster ca 23 å lage og det er en del billigere enn de kjøpebrødene som er alternativet. Også går det litt mindre brød av de jeg baker.....

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg er veldig imponert. spesielt over brødene. Hvor mange klarer du bake om gangen?

Går 6 i ovnen av gangen. Da steker jeg med varmluft i to høyder.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Nå måtte jeg regne ut. 45 brød i mnd går det her.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

God utnyttelse V arbeidsdagen, Floksa. Og brødoppskrift vil jeg gjerne ha.

45 brød

Brødoppskrift står over

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat