Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 21:31   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med induksjonstopp-problem

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har en stor Le Creuset stekepanne, og jeg syns den er fin å se på. Men den er blytung, og veldig mye fester seg lett i den syns jeg. Pannekaker fatter jeg ikke at du får til å steke i den?

Er det den store med slippbelegg og høye kanter? Det er ikke den jeg bruker til pannekaker. Jeg bruker en passe stor helstøpt panne.
Jeg tror det er denne. Ingeting fester seg, og jeg kan nesten steke uten fett:

Denne her bruker jeg til kjøttsauser. Den har slippbellegg, men jeg syns ikke det slipper noe særlig. Derfor passer den ikke så godt til pannekaker, egg og slikt som må slippe. Jeg har et stor glasslokk til den også, så jeg kan koke i den:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat