Sv: Å gjøre huset visningsklart
Pelle, det blir tomt da, ingen stoler å ta sv til å sette der.
Vi har tross alt kjørt bort ganske mye.
Vi kan evt ta bokhylla fra det andre rommet, der er to like rom på loftet nemlig, det ene har pr i dag sovesofa og bokhylle, det andre er tomt. Vel, rotete, med kasser og noe som ikke er pakket, men egentlig tomt når vi rydder det.
Jeg har sett mange prospekt hvor det ikke har vært bilde av alle fire soverommene uten àt jeg har tenkt at det var stygt...
Det står i papirene at det blir tolv bilder i prospektet.
Vi har fire soverom, ei stue det er umulig å få inn på et bilde, kjøkken som egentlig heller ikke dekkes av et bilde, to bad, det skal være bilde fra utsiden, og det pleier vel være av utsikten også. Det blir fort tolv...
Badet nede er vel også fort gjort å ta to bilder av, men badet på loftet er et sånt der "så stygt man ikke vil ha bilde av det". Eller rettere sagt, blått våtromsbelegg, hvite vegger, ga mest dusjkabinett, vask med et skap under, og snart om er nytt speilgreier over. Det som var der var ufyselig. Vi bruker det ikke, det er bare gjestebad, det er helt kurant, men ikke akkurat fancy.
De to soverommene oppe er altså lyse rom med skråtak og takvindu, enkle rom, men fin og grei standard. Selvsagt kan vi ha et bilde av et tomt rom, men jeg tror det er mer fornuftige ting å bruke bildene på.