Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-07, 22:55   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Blir jeg "tvunget" til å sjekke inn bagasjen?

Jeg skal ut på en liten flytur om noen dager.

Jeg skal ikke ha med meg mye. Det som vil ta mest plass er toalettmappen.

Planen var å ikke sjekke inn bagasje, men nå spørs det om jeg kan ha sekken min som håndbagasje alikevel?

De 100ml man kan ta med seg, er det 100ml pr. flaske/krukke? Eller kan man ha med seg væske på 100 ml tilsammen?

For med deodorant, parfyme, krem osv kommer jeg fort opp i langt over 100 ml, selv om hver beholder er 30 - 50 ml.


I følge spørsmål og svar på en eller annen siden går linser under definisjonen "medisiner". F.eks. barnemat kan man risikere å måtte smake på. Blir jeg nødt til å åpne alle pakkene med endagslinser for å vise at "neida, det er ikke noe farlig her"?

(Har heldigvis bare medisiner og vitaminer i fast form. Ikke snakk om jeg tar ekstra av disse for å vise at de ikke er farlige!)


Og hva med heklenålene mine? Får jeg ta med meg disse? Og pinsett og liten neglesaks?



Blir helt sprø av disse reglene. Kjenner jeg heller mer og mer over på at vi tar tog når vi skal østover i høstferien!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat