Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-07, 23:03   #3
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Nei. Vel, kanskje akkurat nå. No shit, Sherlock, liksom.

Litt på sidelinjen...

Tigermannen har en undervisningsjobb på si'. Da jeg var ca 7 mnd på vei med Tigerlille skulle han ha labdag med studentene sine. De skulle visst ha om å lese resultater av diverse forsøk og tester og sånt (innen kjemi), og for å vise prinsippet var graviditetstester det enkleste eksempelet han kom på. Så han fikk med en urinprøve fra meg. Det var ganske morsomt å avgi grav.test med stor baby i magen, liksom. De kunne visst tynne ut prøven noen titusentalls av ganger, og den var fortsatt positiv.

Tilbake til spørsmålet: det kommer litt an på hvor jeg kjøper den. På hjemstedet mitt ville jeg aldri funnet på å kjøpe grav.test. Ikke fordi jeg er redd for at folk skal vite at jeg har sex. Jeg er gift, så da får folk trekke de slutningene de ønsker selv. Men på hjemstedet mitt er det ett apotek som befinner seg på et nærsenter jeg har jobbet på i noen år, og mamma har jobbet på mesteparten av oppveksten min. Alle kjenner alle, og jeg synes det er lite kult at "alle" skal vite at jeg er gravid før jeg omtrent vet det selv.