Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-12, 15:32   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ismaskin til Kenwood (eller en bedre type?)

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Vanlige ismaskiner er jo bare en bolle med lokk (maskinen er som regel i lokket), så da har man bollen i fryseren og lokket i et skap eller noe, så ja, man har vel i grunnen (nesten) hele maskinen i fryseren. I hvert fall de 3 typene jeg har hatt.

Ikke de maskinene jeg har brukt. På den Philipsen jeg viste, er det et kjøleelement som plasseres nederst i bollen. Dette kjøleelementet er den eneste delen som skal i fryseren.

Fordelen er at den tar liten plass i fryseren. Ulempen er at den tar mye plass i skapet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat