Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-12, 21:26   #34
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva blir neste instans?

Forrige skoleår og barnehage år var det 1 felles planleggingsdag. Verst var den første uken i skoleåret med først 2 planleggingsdager på skole-SFO så en vanlig dag og så 2 planleggingsdager i barnehagen. Og ikke kunne man ta ferie hele uken og reise bort heller. Ved påsketiden i fjor sendte jeg hyggelig Mail til styrer med ønske om at man forsøkte seg på å følge skoleruten i kommunen, av hensyn til oss som jobber begge to og heller ikke har familie som bor i nærheten og kan stille opp. Og heldigvis er kalenderne mye mere samstemte i år.

Og jeg skjønner at lærerne kan syns det er vanskelig med å ikke ha fri samtidig som barna sine, de heller. Men de får gjøre som oss andre som ikke kunne ha fri idag, ta barna med på jobben sin. Og jeg tviler meget sterkt på at det ble planlagt noe idag på skolen elleri barnehagen.