Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-12, 22:11   #98
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke skylle oppvasken før man setter den inn i oppvaskmaskinen?

Jeg vet ikke helt hvorfor vi misliker briketter. Mannen sier at han synes de er en del dyrere i drift, men vi er jo ikke akkurat verdens mest økonomiske på alle områder. Jeg synes forsåvidt de med oppløsbart plastbelegg utenpå er greie nok, men de som brukes til vaskemaskiner har vel ikke det, og da griser de veldig mye når de pakkes ut. Det vet jeg irriterer meg. Vaskepulver kan søle, men oppvaskmaskinpulver søler ikke overhodet, de tømmes jo fra en sånn tut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat