Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-12, 22:49   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir neste instans?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Som jeg nevnte, har det vært jobb og skole for alle her i dag. Men 18. mai er en fridag, både for elever og lærere.

Det er litt trist hvis noen skoler kaller dette planleggingsdager. Jeg kan nesten ikke tro det. Eller er det bare foreldre som tror at det er det? Jeg vet ikke?

Når vi ikke har fri i dag og dere har det, betyr det jo bare at dere går på skolen en dag mine unger har fri. Antall skoledager er jo likt for alle. Arbeidsdager likeså. (Dette vet jo du, så det var mer en generell opplysning.)

Nei jeg tror ikke at de kalles det. Det står på planen som ligger ute på kommunens hjemmeside.
Det står også på ukeplaner og månedsplaner.

Her er det forresten skoledag 18 mai.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat