Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-12, 23:09   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir neste instans?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, hvis det står på fem dager, så er det jo planleggingsdager. Det er klart. Men foreldre hadde jo ikke trengt å vite annet enn at det er en skolefri dag for eleven, ikke hva lærerne gjorde i arbeidstiden sin.

Men jeg synes det er rart at de avspaserer i så stor grad som du forteller om. Det er jeg ikke vant til, og jeg har som sagt jobbet på alle de planleggingsdagene som står på skoleruta til min skole. Det er jo vi som lager den/ legger på de planleggingsdagene, så det bør jo være riktig.

Jeg forteller ikke om stor grad av avspasering.
Jeg forteller bare at det gjøres av og til, blant annet i dag.

Jeg synes det hadde vært bedre å skrive skolefri på alle dagene.

Om jeg avspaserer en dag på jobb er det dumt dersom folk blir fortalt at jeg har kursdag når sanneheten er at jeg er på badeland med ungene. Det kommuniserer veldig dårlig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat