Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-12, 19:40   #1
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Jeg ville aldri ringt politiet uten å ha forsøkt å snakke til naboen først. Men jeg har faktisk ringt politiet etter at jeg gjentatte ganger hadde klaget på husbråk i forbindelse med en fest en gang. De kom også.

Jeg tror det er viktig å hegne litt om helligdagsfreden jeg, ser for meg det komplette anarki med tanke på lyd der vi bor, om det ikke hadde vært regelverk å forholde seg til.

At det er roligere på søndager, og høytidsdager tror jeg er viktig. Støyforurensing er et stort problem etterhvert, og jeg tror rolige dager er med på å avhjelpe de som plages av dette.

Jeg snakker da om STØY, ikke at man henger ut klesvask, pusler i hagen o.l.
Dialog må uansett være viktig her, og at man også har litt toleranse for noe støy også på høytidsdag.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat