Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-12, 23:33   #94
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis jeg ble sjenert av hamring hadde jeg snakket med naboen. Politiet hadde nok ikke vært i tankene mine med mindre det var snakk om støy over det helsemessig forsvarlige.

Nå har ikke jeg (merkelig nok kanskje) ingen religiøst begrunnede meninger om støy på røde dager, men jeg synes det er deilig med dager hvor det er mulig å høre fuglene synge og hvor man kan nyte stillhet. Stillhet er undervurdert i samfunnet.
Jeg klarer ikke å hente fram mye sympati med dem som MÅ bruke støyende duppeditter 1 mai. Ikke-støyende arbeid og klesvask bryr jeg meg ikke om, men bråk synes jeg man kan bruke andre dager enn røddager til.

Man skulle tro du ikke bodde i trøndelag. Ok, nå har vi hatt vinter så lenge at man ikke har behov for gressklipp riktig ennå, men det er vel sånn stilt her at man klipper gresset når man kan uansett farge. Og så prøver man å ta hensyn når man kan.