Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-12, 14:39   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Hunger Games - film for 11-åringer?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Har akkurat nektet datteren å dra på The Hunger Games. Ganske tøft, da to av bestevennene hadde fått lov. Hun var for så vidt enig i beslutningen, da hun har lett for å få mareritt. Men jeg sitter nå likevel her med det snev av dårlig samvittighet. Er det noen som har sett filmen, og som glatt hadde sendt en 11-åring på denne?

Jeg har sett den, og jeg likte den overraskende godt. Den kan helt sikkert passe for noen 11-åringer, men en 11-åring som har lett for å få mareritt, trenger ikke se den, synes jeg.

Jeg kan anbefale boken i stedet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat