Tråd: Kr-service
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-12, 16:20   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kr-service

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Det koster ingenting å ha brikke. Du betaler depositum på den, men det får du tilbake når du leverer den igjen.

Med brikke får du rabatt også, så det lønner seg absolutt. Du kan tegne abonnement i ditt navn på en leaset bil.

For oss så spiller det ingen trille om å gå på nettet å betale de 25 kr det koster. Er enklest,for vi har 2 biler, så er hips om haps hvilken vi kjører med og er ikke så ofte vi er i Bodø. I fjor kjørte vi 3 ganger og tok toget 5 ganger , i år har vi vært en gang og blir nok ikke å kjøre flere ganger da søskenbarnet mitt og ungen flytter lengre nord nå.Så å kjøpe noe bombrikke ting er bare bortkastet energi for da må jeg kjøpe til 2 biler og det gidder jeg ikke :lat: