Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-12, 11:48   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vondter" som unnskyldning

Jeg syns det var bra at du fortalte at det å være trist etter en krangel kan være grunn god nok til å bli hentet, Tjorven. At man ikke trenger å lyve på seg en annen årsak.

Da jeg bodde i USA hadde mange veldig strenge foreldre, og å si at man skulle i kirken var en måte å kunne gå ut på en school night. Mine vertsforeldre var ikke særlig strenge, men det endte med at jeg brukte samme unnskyldning siden "alle andre" gjorde det. Keg ble selvsagt avslørt og de kunne ikke skjønne at jeg hadde løyet siden de ikke hadde noe problem med at jeg gikk ut.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat