Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-12, 19:46   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Melde kjøring til politiet

Jeg leste denne saken om en fyr som kjørte bak en lastebil som sjanglet voldsomt i en hel time uten at politiet reagerte på rapportering med interesse.

Her forrige uke kjørte jeg i venstre felt, og en sykebil rett bak meg i høyre felt opp mot Karihaugen. Litt foran meg i høyre felt kjørte en bil med henger. Hengeren var full av boss, og det fløy stadig vekk ting av hengeren, som planker, kurver, så både jeg og sykebilen lå litt tilbake og avventet litt. Nesten på toppen av Karihaugen - kom en svær flettet stol flygende. Jeg turte rett og slett ikke kjøre forbi, og sykebilen fikk jo denne stolen omtrent i fronten! Siden stolen lå midt i høyre kjørefelt, satte sykebilen på blåblink og sperret det feltet når den fikk bråbremset, mens den ene ambulansesjåføren kom ut og ryddet bort stolen. Jeg kjørte bak bilen med hengeren på sikker avstand, og det fortsatte å fly større og mindre ting av denne hengeren - ingen turte kjøre forbi. Jeg ringte politiet for å gi beskjed, og de sa de hadde ikke kapasitet til å rykke ut. Men "de håpte jo han stoppet og sikret lasten bedre"

Jeg ble sint jeg. "Ja det håper jeg og, før noen blir drept" sa jeg Store hagestoler! Planker! All verdens ting fløy av denne hengeren, og politet "håpte han stoppet"???

Så kom nå denne sykebilen forbi meg med blåblinken på, og gestikulerte til hengerbilen, som kjørte på siden og sykebilen inn foran. Så jeg antar de fikk snakket med han om lasten.

Men politiet!
(jada, jeg skjønner også at de sikkert ikke hadde kapasitet til å rykke ut til alt mulig rart, men det var bare noen få meter som gjorde forskjellen på at sykebilen måtte stoppe og at den faktisk fikk stolen midt i frontruta. Eller vi, for den sakens skyld. livsfarlig!)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat