Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-07, 17:12   #31
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en planlegger?

Jeg kan være begge deler. Av og til er det befriende å kunne ta ting på sparket. Men som småbarnsmor med mann som ønsker å kunne være både planlagt og impulsiv, er det klart at det meste må planlegges. Og det er som oftest greit, for som Blå sier; da får en tid til å glede seg.

Jeg syns det er greit at noen har vanskelig for å planlegge, men har man først laget en avtale så bør det være tungtveiende grunner for å bryte den. Den/de du har avtalt med har jo ryddet plass i sin kalender, og kanskje sagt nei til andre ting for å holde en avtale. Jeg syns heller ikke det er greit ville holde alle muligheter åpne frem til siste sekund, da er det skværere å takke nei i utgangspunktet. Ingen liker å være reserveløsning.