Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?
Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.
Først tog, litt usikker på hvordan jeg skal løse det siden storebror skal gå sammen med klassen og lillebror med barnehagen, og begge må ha en voksen med. Men jeg satser på at mamma kan gå sammen med en og jeg med en. Så går sikkert pappa og sikrer oss bord på idrettshallen der det skal være kafe og festforestilling med taler. Ungene har ikke pleid å være med på lekene som foregår der. I fjor tror jeg vi spiste middag hos mamma og pappa, hvordan det blir i år vet jeg ikke. På ettermiddagen har vi pleid å være hos en venninne og spist kake og hatt leker der. Noe usikker på hvordan det blir i år siden hun har konfirmant helgen etter og har fått familie på besøk. Men jeg tror nok sikkert vi blir invitert dit.
SÅ er det jo bare å håpe at været blir bra.
Er du sikker på at han trenger å ha med en voksen? Her gir de spesifikk beskjed om at det ikke skal gå voksne sammen med skolebarna nemlig.
(Hvis det er storebror som ønsker å ha med en voksen, kan du bare glemme dette altså.)