Tråd: Irland
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-07, 22:44   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irland

Lille Ru har sagt så mye pent om Irland - og jeg kan skrive under på hvert et ord...

Likevel vil jeg også slå et slag for den delen av Irland som ligger i Nord...
I Nord er det fremdeles ikke så mange turister, og flere steder vil dere oppleve at folk er genuint interessert i hvem dere er og hvor dere kommer fra.

Belfast er en flott by med mye spennende historie. Derfra er det bare en kort kjøretur til Derry - http://www.derry.com/ - byen i mitt hjerte.

Det er mange musikkfestivaler i Irland, spesielt om dere reiser i tiden rundt slutten av juli og august.

Jeg husker ikke helt hvor mye det koster å ta tog, men det er ikke så mange tog som går i Irland, faktisk. Det går tog mellom Dublin og Galway og Dublin og Belfast i det minste. Buss er billig og greit - bare husk å beregne "irsk tid..." Jeg har opplevd å ta buss fra Dublin til Miltown Malbay - på kartet en svipptur - med buss tok det 7.5 timer... jeg mener, bussen måtte jo innom hver eneste lille gudsforlatte avkrok...

Jeg vil anbefale og bo på B&B - det er mange av dem, og som regel er det trivlige folk som driver dem, og noenlunde reint.