Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 08:12   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Er det gjengs holdning at man ikke handler hos billigkjedene fordi det er lavstatus?

Ja, Gud forby at jeg som er så fin skal handle på en : spytter ordet: billigkjede.

Jeg handler litt på økonomisko og litt andre steder også, men jeg må si at jeg ikke går på Europris og fyller opp vogna med alt fra vaskemidler til dopapir til overparfymert shampo. Ikke fordi det er lavstatus, men fordi jeg som regel handler det vi skal ha når vi trenger det og fordi jeg har brukt mye tid på å finne de produktene som passer oss. Hvis ikke det er snakk om ubehøvlet mye penger så holder jeg meg til det faste. Jeg er ingen hamstrer og da tror jeg at mitt behov for billigbutikker er ganske lite. Jeg handler ikke i Sverige heller selv om jeg bor 10 min. fra ferga.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat