Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 08:26   #15
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?

Det er vel heller erfaringer med komfort og kvalitet som gjør at man styrer unna en del type varer eller merker/kjeder. Jeg foretrekker skinnsko og har heller tre par sko som er ordentlig gode i stedet for ti par. Det er ikke alltid det samsvarer mellom pris og kvalitet da. Det går begge veier, men shopper ikke så mye og vil gjerne slippe mange bomkjøp. Og så er det en del ting jeg er mer nøye på enn andre ting. Sko er en av de tingene. Samme med yttertøy til junior. Vanlige bomullsklær som skal brukes i bhg kjøper jeg gjerne så billig som mulig om de ser noenlunde ok ut. Gjerne brukt.Til meg selv så synes jeg ofte ikke klærne i billigkjedene sitter like fint når man må opp i str 42/44.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat