Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 12:58   #68
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?

Jeg ble også nysgjerrig på navn som gir assosiasjoner som Lolita barneklær.

Jeg bryr meg fint lite om navnet. Jeg kan finne fine sko på økonomisko til en billig penge som varer like lenge som barnas føtter har vokst, og jeg kan finne dårligere sko på Eurosko som er mye dyrere, og omvendt. Jeg er stort sett alltid innnom flere butikker før jeg bestemmer meg.

Jeg er ellers fast kunde hos Rema og Kiwi, men handler på Spar, Meny, OBS og Rimi om de har et produkt jeg trenger som jeg ikke får tak i på de andre butikkene, eller om det er tilbud. Nille er bra på enkelte ting og Europris er bra på andre ting, og jeg handler glatt der også.

Når det gjelder klær så handler jeg minst mulig på butikkene uansett, og foretrekker å kjøpe brukt eller å arve/arve videre. Om jeg må handle så sjekker jeg stort sett billigbutikkene først, men jeg hater virkelig å handle klær.