Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 17:01   #11
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris og kvalitet - spin off

Både og. Til en viss grad gjør jeg det. Iallefall på en del ting. Mat synes jeg til en viss grad det gjelder for. Sikkert ikke på alt, men styrer stort sett unna Euroshopper f.eks fordi jeg ikke har likt det jeg har prøvd. Inkludert bakepapiret som tok fyr i ovnen. Mannen er ikke så opptatt av det, men han er opptatt av lyd og anlegg så han bruker litt mer penger på det. Gummistøvler, sandaler/badesko og slikt bryr jeg meg ikke så mye om og blir ikke så mye brukt. De kjøper jeg gjerne billig. Vesker, skjerf, hansker og slikt likeså. Når det gjelder barnetøy så kjøpte jeg en del på lindex, men de ble fort utvasket og slaskete syntes jeg. Ikke noe som kunne arves. Men noe av det jeg kjøpte av katvig og småfolk finnes nå på fjerdemann i slekta. Nå ødelegger/sliter fireåringen alt av vanlig bruksklær så kjøper så billig som mulig. Jeg hadde en arcteryxjakke ( som jeg hadde fått i gave) som til slutt ble så utslitt at jeg måtte kjøpe ny jakke. Han på stormbergbutikken ville nesten ikke selge meg jakke der når han så hva jeg skulle erstatte. Advarte meg mange ganger om at produktene ikke kunne sammenlignes. Jeg kjøpte Stormberg allikevel fordi det nok er bra nok til mitt bruk (men den er ikke lik god).
Jeg er nok en typis middelsjiktet-shopper. Handler gjerne på PoP, men aldri barneklær av armani. Jeg kunne aldri kjøpt meg en veske til mange tusen, men kan bruke 1000-2000 på et skikkelig par med skinnstøvletter. Jeg har ikke merkeklær av typen gucci, mulberry osv, men kan kjøpe et skjørt på coast til 1000 om jeg liker det veldig godt.Det som kjennetegner shoppingen min mest er vel hvor utrolig lite og sjeldent jeg handler.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat