Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 19:17   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris og kvalitet - spin off

Tja. Det skjer nok oftere at jeg blir overrasket over hvor dårlig kvalitet en dyr vare har, enn hvor bra kvalitet en billig vare har. Men det har selvsagt sammenheng med forventninger igjen. Noen ting er også så dyrt at det selvsagt ikke er kvaliteten man betaler for.

Jeg er lite villig til å teste ut billigmerker på varer som må ha god kvalitet, som joggesko og turtøy for eksempel. Da finner jeg ofte noe velrenommert, og er jeg fornøyd holder jeg meg der. Ballerinasko kjøper jeg overalt, og er neppe villig til å betale særlig mye for dem.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat