Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 21:04   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilsendte, sensitive pasientopplysninger

Jeg veit ikke hvor vanlig det er, men jeg har sittet på Rikshospitalet og fått en haug papirer etter en av Lillemann sine operasjoner, det sto ikke navn på papirene. Jeg leste dem, men skjønte ikke et pøkk, og jeg stusset veldig på at de forventet hospitalisering i et år.

Da legen kom innom , ba jeg ham oversette til lekmannsnorsk, da jeg ikke skjønte noe. Legen leste, legen kremtet: "ja, like greit du ikke skjønte noe... Dette er ikke ditt barn."

Det er vel eneste gangen vi har opplevd slik i legeverden, men jeg har fått tilsendt bankopplysningene til en vilt fremmed dame en gang. Jeg skal ikke påstå jeg syntes det var spesielt hyggelig, på denne damens vegne.

Sist redigert av Inagh : 09-05-12 kl 21:17.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat