Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-12, 10:55   #14
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Privatskoler i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Finnes det en engelsk skole?

Den franske har vi ikke vurdert, for verken jeg eller mannen kan fransk og har ikke kapasitet til å lære oss det.

Den tyske skolen skal undersøkes. Jeg kan ikke akkurat si at jeg er noen mester i tysk, men jeg har greie karakterer fra tysk b-språk på videregående. Terskelen for å friske opp tysken er langt lavere. Majorstua er jo også forholdsvis sentralt.

Jeg blandet litt - den tyske ligger på Majorstua, den engelske (Oslo International School) ligger på Bekkestua. Ikke i Oslo i det hele tatt, altså, til tross for navnet.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat