Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-12, 11:37   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevogn i Venezia i juli?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hva med å kjøpe en lett og smal reisetrille som med et lett kan bæres opp trapper og over vanskelige brostener, og ha noe å bære i itillegg?
Det tar jo ikke stor plass og man har mulighet til å la barnet sove uten å måtte ha det på fanget på en café eller restaurant.

Jeg tror virkelig du undervurderer trangheten. Man går i kø, og å måtte stoppe for å bøye seg og dra opp vognen lager såpass mye krøll i logistikken at det kan føles ubehagelig.

Jeg er ikke noen Venezia-fan per se, da, det kan jo påvirke svarene mine.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat