Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-12, 14:46   #81
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Men ang. barnehage og vogn. Dere som bruker vogn som transport til barnehage. Bruker dere vogn fram til ungen begynner på skolen?
Jeg tror ikke jeg har sett skolestartere ankomme barnehagen i vogn annet enn i ett eneste tilfelle og det tilfellet var spesielt.

De går jo litt fortere etterhvert. Og så er det stor lykke den dagen de begynner å gå selv uten hjelp. Nå skal det sies at det er ca 4 km kortere til skolen enn til barnehagen også, det hjelper også når man skal fraktes på egne bein. Men jeg skal innrømme at vi akkurat det første halve året de gikk på skolen ble endel kjøring på tidsklemmegrunnlag.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat