Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-12, 08:48   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å male et spisebord hvitt

Jeg er litt kresen, men noe ala den nederste der er det jeg vil ha, altså mer "nedoverkroner" (og prismekrone?) og ikke sånne prangende stearinlysgreier i ring øverst. Den øverste blir for enkel, må ha noe mer overdådig uten at det blir too much. Men alt over 1000,- er for mye for mannen, han mener det er galskap. Det trenger ikke å være ekte, bare det er fint. Jeg kunne også tenke meg en over stuebordet, men der må vi ha en lampe høyest mulig mot taket så vi ikke slår oss på den når vi reiser oss opp, så der så jeg for meg noe ala dette.