Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-12, 09:25   #9
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Hvorfor tror voksne at barn synes det er gøy å gå i 17.maitog?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Mine barn kommer nok ikke til å merke at jeg heller kunne tenkt meg noe annet. Jeg viser på ingen måte dem at jeg ikke har så lyst ti toggåing og kafe med masse mennesker. Jeg smiler og er glad jeg, men nå misliker jeg jo ikke 17. mai, jeg har bare ikke lyst til å være med på alt.

Jeg har aldri vist barna mine at jeg misliker 17.mai. Vi pelier også ha alt klart så det er forsåvidt fort gjort å få gjort seg klar. Kanskje har det noe med at det alltid er regn og nordavind? 17.mai i sol og uten vind ville til og med jeg ha likt!

Vi stiller alltid opp på skolearrangement og slike ting. 17.mai er en tradisjon som vi på en måte liksom ikke kan velge vekk. tenk om bare 3-4 barn på et klassetrinn kom for å få i tog? I tillegg så er det jo sånn at noen ting her i livet MÅ vi liksom stille opp og delta på selv om man ikke vil!

Men gutten min hadde mange tanker i går kveld, og han er utrolig god å argumentere og forhandle! Men det blir nok 17.mai på tradisjonelt vis på oss uansett. Så får vi kose oss i helga!!!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat