Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-12, 12:33   #168
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?

Jeg tenker det kommer litt an på type sko man skal ha også, jeg. Jeg handler sjelden sko i det hele tatt, men da de jeg hadde falt fra hverandre måtte jeg. Da handlet jeg et par vintersko som er helt fantastiske (tørre, varme, ikke ujevn støtte pga. slitasje og dermed mye mindre vondt i rygg og bekken på turer, holder fasong osv.) for 800,- på Økonomisko. I andre skobutikker kostet de ca. 1600 - 1900,-. Ja, for jeg kikker som regel rundt, altså. Det aller beste med disse vinterskoene, som var ekstremt kjærkomne og fortsatt gjør meg glad når jeg tar dem på, er at de etter å ha blitt brukt i all slags vær siden i høst fortsatt ser ut som da jeg kjøpte dem. Hadde jeg kjøpt noen av tøyskoene jeg har sett der, derimot, mistenker jeg at jeg ville ha vært misfornøyd etter en uke.

Det jeg tenker er at dersom man vet hva man er ute etter og ser etter kvalitet, så kan man finne det både her og der. Også på Økonomisko.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat