Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-12, 20:53   #80
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privatskoler i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det blir jo litt annerledes, men egentlig ikke så mye. Betyr det du skriver at et barn risikerer å først måtte gå i barnehage noen år, så bli flyttet til liksom-førsteklasse for ett år, og deretter risikerer å måtte begynne i første klasse et annet sted? For i tilfelle så er det fremdeles snakk om litt for mange omveltninger på ganske kort tid.

Det er snakk om at man kan velge å begynne her etter å ha gått i barnehage et annet sted for så å måtte begynne på nærskolen som 6-åring ja. Jeg tror dette er et nytt problem, da vi styret med dette for noen år siden var det ikke noe tema at man ikke fikk plass videre, det var i grunnen helt greit med plasser. Men jeg tror interessen har tatt seg opp for denne og tilsvarende skoler.