Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-12, 21:13   #86
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privatskoler i Oslo

De mest "normale" privatskolene i denne byen er veldig fulle etterhvert ja, jeg tror det har blitt mer populært. Det var 2002-barnet vi vurderte inn der, og da var ståa sånn at det ikke var noe problem videre oppover, men det kunne jo ha endret seg det året han skulle ha begynt også det, vi valgte nærskolen. (Og angrer forsåvidt litt på det).

Jeg tenkte litt på det forleden dag, for meg er det en selvfølge at helsevesenet er bra og dekker de flestes behov. Men jeg ser jo i diskusjon med andre som ikke jobber i helsevesenet at jeg er litt indoktrinert, det er selvfølgelig for meg at enkelte tjenester prioriteres og andre ikke, og noe må man betale for selv. Jeg har ikke samme forståelsen når det kommer til det faktum at skolen ikke gir mine barn helt det tilbudet jeg kunne tenkt meg. Kanskje burde skoleverket på samme måte som helsevesenet etterhvert bli klarer på hva slags pakke som tilbys og hva man må betale ekstra hvis man vil ha?/digresjon