Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-12, 15:10   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?

Det funker hvis man er innstilt på å løpe etter 3-åringen, ser jeg for meg?

Jeg har hatt med poden på tur alene hvert år siden han var 2. Men ikke alltid så mange dager. Noen ganger en uke, andre ganger en helg. Jeg elsker den tradisjonen, selv om jeg ofte har vært veldig sliten etter turene våre. Nå er han snart 7, og det er bare superstas!

Sydentur på hotell må jo være genialt med 3-åring hvis det er et barnevennlig hotell med basseng og slikt. Da trenger man ikke gjøre så mye annet enn å bare være der og feriere, liksom.