Vårt bryllup var så lite detaljplanlagt og så uformelt at jeg ikke vet hva som kunne gått galt i grunnen. Det måtte ganske store fadeser til. Det gikk heldigvis bra alt sammen. Eneste som var komisk var at mamma tok litt av da hun insisterte på å bestille bryllupskake til oss. Vi hadde et veldig lite bryllup og hadde 35 kaffegjester utpå kvelden. Mamma og svigermor er veldig redd for at det skal bli lite mat. Vi hadde bestilt snitter og det var laget 8 kaker. Mamma insisterte som sagt på å kjøpe bryllupskake (noe jeg mener ikke var nødvendig) og svigermor insisterte på å ta med multer. 10 kg multer og bryllupskake på 5 etasjer ble plassert på bordet. Noe som var pinlig i min venninnes bryllup var at jeg hadde glemt å ta med vesten til bunaden min. Det var virkelig pinlig. Jeg hadde ikke annet alternativ enn å ta på meg bunad uten vest og med sjalet litt tettere dandert enn ellers. Det ble en del latter på festen kan man si. Jeg har mange morsomme historier fra andres brylluper, men de deler jeg ikke her.