Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-12, 21:12   #25
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?

Jeg skremte forøvrig vettet av venninna mi når hun skulle gifte seg. Jeg skulle være forlover, også bestemte jeg meg for å stikke innom frisøren hun var hos en liten stund før vi skulle være i kirka. Hun fikk panikk og lurte på om ikke jeg hadde tenkt å pynte meg. Jeg kom nemlig i joggebukse og genser, og mente selv at jeg hadde allverdens av tid til å pynte meg, det var jo tross alt 40 minutter til vielsen startet.
Samme venninne hadde forøvrig instruert kompisene til den kommende mannen at de ikke fikk lov til å røre barten hans, vel de var ikke så gode de kompisene, så de fjernet halvparten, og hun ble rimelig irritert da, og enda mer irritert da hun kom fram til han i kirken og oppdaget at han fortsatt hadde en halv bart.