Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-12, 23:00   #51
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?

Da jeg skulle gifte meg første gangen skulle pappa hente meg og kjøre meg til frisøren for at han skulle vite hvor han skulle hente meg.
Han glemte hele meg fordi han var så opptatt av å dekke bord, men ingen visste at han var der selskapet skulle være! Jeg måtte ringe frisøren og fortelle av jeg var forsinket. Brudens far var som sunket i jorden(dette var før mobilens tid).

Da far og jeg giftet oss i 2008 kunne vi endt opp med en kjempefest uten giftemål.

Papirene vi sendte til Tinghuset ble borte, og vi fikk ikke bestilt til gifting før de papirene var i orden. Papirene måtte skrives på nytt, men da var forloveren til Far reist på ferie.
Stand-in på papirene var helt i orden. uuh:
Vi hadde 64 gjester som hadde takket ja til bryllupsfest på fredagen. Mandag samme uken kom papirene i posten, og det var bare å springe ned på Tinghuset og høre om de hadde en ledig time på fredagen.

Det ble en fantastisk bryllupsfest, men selv uten giftemål, ville den festen blitt vellykket.
Fa ville vi festet på forhånd og ordnet papirer og giftemål så fort som mulig etterpå.